Українські сировари зіткнулися з проблемою зниження продажів як через високу ціну українських сирів, так і через зростання
TikTok вкладе $1,5 млрд в індонезійський маркетплейс GoTo
Це дасть змогу TikTok повернутися на індонезійський ринок онлайн-торгівлі, з якого компанія пішла в жовтні після посилення регуляторних вимог, пише Financial Times. Компанія припинила торгувати товарами в інтернеті після того, як влада країни заборонила здійснювати покупки в соцмережах, залишивши таку можливість тільки для спеціалізованих сайтів.
"У рамках угоди онлайн-магазин TikTok в Індонезії буде об'єднано з Tokopedia під брендом останньої", - ідеться в спільному прес-релізі двох компаній. Водночас TikTok стане власником 75%-вої частки в Tokopedia і надасть фінансування для подальшого розвитку бізнесу.
Індонезія є другим за величиною ринком для TikTok у світі після США: у країні у сервісу 125 млн користувачів.
По материалам: Financial Times