Детективи Бюро економічної безпеки (БЕБ) проводять розслідування за фактом ухилення від сплати понад 1 млрд грн податків
Морські перевізники уникають транзиту через Червоне море через атаки на судна
Деякі компанії намагаються взагалі не відправляти судна в регіон, натомість обираючи маршрут навколо Африки, який збільшує час у дорозі приблизно на два тижні і підвищує обсяг шкідливих викидів, сказав генеральний секретар галузевої групи Baltic and International Maritime Council (BIMCO) Девід Луслі.
Ризики для судноплавства в Червоному морі та Баб-ель-Мандебській протоці, через яку проходить близько 10% світових морських поставок нафти, зросли на тлі війни Ізраїлю з угрупованням ХАМАС. Єменські хусити висловили свою підтримку палестинцям і неодноразово атакували судна в протоці.
Це призвело до зростання вартості фрахту танкерів у регіоні, а також цін на страховку суден, сказав Луслі.
"Напади є кричущим порушенням міжнародного та морського права з боку воєнізованих формувань у Ємені, - йдеться в заяві Міжнародної палати судноплавства. - Палата твердо переконана, що добре розвинена структура морської безпеки в регіоні має, як і раніше, максимально використовуватися для того, щоб судна та їхні екіпажі не ставали жертвами подібної агресії".