На виставці збереться понад 1000 учасників!
Американці витратили рекордні $9,8 млрд у "Чорну п'ятницю"
Показник склав $9,8 млрд, що на 7,5% вище, ніж роком раніше.
Найбільшою популярністю в американців у "Чорну п'ятницю" користувалися телевізори, "розумні" годинники і ляльки Барбі, повідомляє Market Watch. До десятки найпопулярніших товарів також увійшли Bluetooth-навушники, іграшки серії Mini Brands, зовнішні акумулятори з бездротовою зарядкою, роботи-пилососи, набори посуду та кавомашини.
Як очікують в Adobe, кіберпонеділок (27 листопада) перевершить "Чорну п'ятницю". Згідно з прогнозом компанії, онлайн-покупки американців цього дня досягнуть $12 млрд, що на 6,1% вище, ніж роком раніше.
Adobe також прогнозувала, що за два дні після "Чорної п'ятниці" - у суботу та неділю, американці витратять на онлайн-шопінг ще близько $10 млрд.
У День подяки (23 листопада) онлайн-покупки американців склали $5,6 млрд, що на 5,5% більше, ніж минулого року, і є рекордним показником, повідомила раніше Adobe.
По материалам: MarketWatch