Світові ціни на продовольство у квітні знизилися на 9,6% порівняно з минулим роком, повідомляють у щомісячній доповіді ФАО
Швейцарська Dufry змінила назву на Avolta
Рішення про зміну назви було ухвалено після злиття з італійською Autogrill SpA, що спеціалізується на кейтерингу в аеропортах.
Угода була закрита в лютому, торги акціями Autogrill припинилися в липні. Сукупний виторг двох компаній у 2019 році оцінювали в 14 млрд швейцарських франків ($15,2 млрд).
Avolta володіє 5,5 тис. точок продажів у 1,2 тис. локацій у 75 країнах світу. Крім аеропортів, точки продажів компанії розташовані на автострадах, круїзних суднах, у поїздах тощо.
Капіталізація Dufry з початку року знизилася на 11%, до 5,25 млрд швейцарських франків.