Українські сировари зіткнулися з проблемою зниження продажів як через високу ціну українських сирів, так і через зростання
H&M збільшила виручку на 6%
Як повідомляють у попередній звітності компанії, виручка в березні-травні становила 57,62 млрд шведських крон ($5,38 млрд) порівняно з 54,504 млрд крон за аналогічний період минулого року. Показник, розрахований у нацвалютах країн присутності, не змінився.
Аналітики, опитані FactSet, у середньому оцінювали виручку на рівні 58,3 млрд крон.
Повна фінансова звітність за другий фінквартал буде опублікована 29 червня.
Котирування акцій H&M підвищуються на 3,1% під час торгів у четвер. З початку 2023 року капіталізація ритейлера зросла більш ніж на третину (до 237 млрд крон), тоді як фондовий індекс OMX Stockholm 30 додав менше ніж 13%.
H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.