Компании

все компании

Витрати американців у День святого Валентина можуть зрости до $26 млрд

30 січня 2023 року, 16:14
Сукупні витрати американців на День святого Валентина (14 лютого) в нинішньому році можуть зрости до $25,9 млрд порівняно з $23,9 млрд 2022 року, що стане одним із рекордних значень від початку обліку цього показника, свідчать результати опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF) США.

Більше половини респондентів (52%) планують відзначати День святого Валентина і готові витратити на нього в середньому $192,80 - це другий найвищий показник із початку ведення підрахунків у 2004 році. У 2022 році середній показник становив $175,41.

Тоді як заплановані витрати на подарунки партнерам і членам сім'ї залишилися на рівні минулого року, багато споживачів цього року також хочуть потішити друзів, колег, однокласників, викладачів і навіть улюбленців, зазначає NRF.

Найбільше на подарунки готові витратити респонденти віком від 35 до 44 років: середні витрати в цій віковій групі, як очікують, становитимуть $335,71.

Найпопулярнішими місцями для купівлі подарунків залишаються онлайн-магазини (35%), за ними йдуть супермаркети (34%), дискаунтери (31%) і спеціалізовані магазини (18%).

Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі (57%), листівки (40%) і квіти (37%). Тим часом 32% респондентів планують похід до ресторану, 21% подарують прикраси, 20% - подарункові карти, а 19% - одяг.

Сукупні витрати на прикраси, як очікується, становитимуть понад $5,5 млрд, на святкування поза домом - близько $4,4 млрд.

Опитування NRF і Prosper Insights проводили в період із 3 до 11 січня серед 7,616 тис. американців.

Більше половини респондентів (52%) планують відзначати День святого Валентина і готові витратити на нього в середньому $192,80 - це другий найвищий показник із початку ведення підрахунків у 2004 році. У 2022 році середній показник становив $175,41.

Тоді як заплановані витрати на подарунки партнерам і членам сім'ї залишилися на рівні минулого року, багато споживачів цього року також хочуть потішити друзів, колег, однокласників, викладачів і навіть улюбленців, зазначає NRF.

Найбільше на подарунки готові витратити респонденти віком від 35 до 44 років: середні витрати в цій віковій групі, як очікують, становитимуть $335,71.

Найпопулярнішими місцями для купівлі подарунків залишаються онлайн-магазини (35%), за ними йдуть супермаркети (34%), дискаунтери (31%) і спеціалізовані магазини (18%).

Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі (57%), листівки (40%) і квіти (37%). Тим часом 32% респондентів планують похід до ресторану, 21% подарують прикраси, 20% - подарункові карти, а 19% - одяг.

Сукупні витрати на прикраси, як очікується, становитимуть понад $5,5 млрд, на святкування поза домом - близько $4,4 млрд.

Опитування NRF і Prosper Insights проводили в період із 3 до 11 січня серед 7,616 тис. американців.




Просмотров: 319
Другие новости