Українські сировари зіткнулися з проблемою зниження продажів як через високу ціну українських сирів, так і через зростання
Виробник скляної тари "Вераллія Україна" збільшил виручку на 12%
"Протягом третього кварталу 2022 року "Вералія Україна" витримала негативні наслідки ведення активних бойових дій на території України, мобілізацію значної частки працівників і втрати низки клієнтів через руйнування виробничих потужностей, валютні коливання та завдяки швидким і оперативним діям зі зменшення витрат не втратила свої позиції на ринку склотари в Україні", - вказала компанія.
Згідно зі звітом, валовий прибуток підприємства впав у 2,5 раза - до 85,95 млн грн, операційний - у 26,6 раза, або на 139 млн грн - до 5,448 млн грн.
Чистий збиток "Вералія Україна" склав 91 млн грн за три перші квартали 2022 року, тоді як за аналогічний період минулого року компанія з чистим прибутком 99,5 млн грн.
Причиною стало суттєве збільшення "інших витрат" - до 106,5 млн грн з 23 млн грн минулого року.
"Вераллія Україна" виробляє скляну тару для алкогольних напоїв і продуктів харчування, на підприємстві зайнято близько 480 осіб.
Компанія Verallia має 32 скляних заводи, три заводи для декору і вісім центрів обробки склобою (скловиробів) в 11 країнах, щорічно виробляє 16 млрд скляних пляшок і банок для поставки в 10 тис. компаній - від місцевих сімейних виробників до основних міжнародних брендів.