Світові ціни на продовольство у квітні знизилися на 9,6% порівняно з минулим роком, повідомляють у щомісячній доповіді ФАО
Китайський Baidu різко скоротив чистий збиток
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий збиток у липні-вересні становив 146 млн юанів ($21 млн) порівняно з 16,559 млрд юанів за аналогічний період минулого року. У розрахунку на американську депозитарну розписку (ADS) збиток знизився до 0,87 юаня з 48,18 юаня.
Скоригований прибуток, який компанія вважає більш важливим показником, збільшився на 15,7% і досяг 5,889 млрд юанів.
Виручка підвищилася на 1,9% - до 32,54 млрд юанів. Зокрема доходи сегмента онлайн-маркетингу скоротилися на 4% (до 18,7 млрд юанів), інших сегментів, куди входить сервіс Al Cloud, підскочили на 25% (до 6,5 млрд юанів). Виручка від платформи онлайн-відео iQIYI зменшилася на 2% і склала 7,5 млрд юанів.
Кількість користувачів Baidu (MAU, активність облікового запису не рідше ніж раз на місяць) на кінець вересня сягнула 634 млн, що на 5% вище за показник роком раніше.
У минулому кварталі компанія зафіксувала втрати від довгострокових інвестицій у розмірі 1,4 млрд юанів.
ADS Baidu дорожчають на 2,7% під час попередніх торгів на біржі Nasdaq у вівторок. Ринкова вартість компанії з початку року впала на 36,5%, тоді як фондовий індекс Nasdaq Composite втратив 29,5%.