Компании

все компании

Продажі ліхтарів у мережі "АЛЛО" зросли вчетверо, продажі рацій - утричі

21 листопада 2022 року, 17:23
Продажі ліхтарів у мережі національного маркетплейса "АЛЛО" в жовтні 2022 року зросли вчетверо, продажі рацій - утричі порівняно з аналогічним періодом 2021 року, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" у пресслужбі компанії.

"Із початком відключень електроенергії в містах України через пошкодження Росією ТЕЦ і електромереж попит на "екстремальні набори" на маркетплейсі "АЛЛО", які раніше користувалися помірним попитом, значно зріс. У жовтні 2022 року, окрім генераторів, обігрівачів і зарядних станцій, українці частіше купували ще ліхтарі та рації", - повідомили у пресслужбі.

Ліхтарі активно розкуповувалися ще з весни, адже це позиція "тривожної сумки". Як зазначають у компанії, у жовтні продажі збільшилися вчетверо, якщо порівнювати жовтень 2021 і 2022 років. Середній чек зріс на 19% порівняно з минулим періодом і становить 1242 гривні.

Рації українці купують на випадок перебоїв із мобільним зв'язком і для потреб бійців ЗСУ та ТрО. У пресслужбі зазначають, що торік рації не належали до товарів, які мають високий рівень попиту, їх купували представники вузького сегмента клієнтів "АЛЛО". У жовтні 2022 року обсяг продажів рацій в АЛЛО зріс утричі порівняно з жовтнем попереднього року. Середній чек зріс на 44% і становить 1514 гривень.

При цьому, незважаючи на очікування експертів щодо зростання продажів термосів через вимкнення електроенергії та холодну пору року, зростання цієї категорії поки що не відбувається. "Термоси, каремати та килимки - категорії товарів, що демонструють незначне зростання у 2022 році порівняно з 2021 роком. Рівень продажів термобілизни залишається на рівні минулого року, а ось середній чек зріс на 25% і становить 1500 грн", - повідомили у пресслужбі.

Партнерами національного маркетплейса "АЛЛО" є тисячі українських підприємців, які пропонують товари у понад 3 тисячах категорій. На початку військового вторгнення росії попит упав на всі товари без винятку на 80-90%. Більшість партнерів зараз відновили роботу.

ТОВ "Алло" створено 1998 року. Станом на лютий 2022 року мережа налічувала 340 торгових точок у 140 містах України. Наразі відкрито понад 270 торгових точки.

За останніми даними ресурсу opendatabot, учасниками ТОВ "Алло" є ПП "Дніпроінвест 2016" (95,19%), Дмитро Деревицький (3,6%), Максим Раскін (1,21%). Кінцевим бенефіціаром вказано Деревицького.

По материалам: Інтерфакс-Україна





Просмотров: 331
Другие новости