Доля импортных строительных материалов на украинском рынке выросла с 14% в 2021 году до 23% в 2023 году, отечественный рынок
Китайський Alibaba Group несподівано отримав чистий збиток
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий збиток у липні-вересні становив 22,5 млрд юанів ($3,2 млрд), або 7,77 юаня в розрахунку на ADS, порівняно з чистим прибутком на рівні 3,4 млрд юанів, або 1,97 юаня на ADS, за аналогічний період роком раніше.
При цьому аналітики, опитані FactSet, очікували, що компанія відзвітує про чистий прибуток у розмірі 20,03 млрд юанів.
Скоригований прибуток без урахування разових чинників становив 12,92 юаня в розрахунку на ADS.
Виручка Alibaba в минулому фінкварталі збільшилася на 3,2% і склала 207,18 млрд юанів порівняно з 200,69 млрд юанів роком раніше.
Експерти в середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні 11,98 юаня на ADS, виручку - на рівні 208,41 млрд юанів.
Виручка ключового бізнесу у сфері електронної комерції в Китаї знизилася на 1%, до 135,43 млрд юанів, у сфері глобальної електронної комерції - зросла на 4%, до 15,75 млрд юанів. У сфері "хмарних" технологій виручка збільшилася на 4%, до 20,76 млрд юанів.
Котирування ADR Alibaba під час попередніх торгів у Нью-Йорку в четвер знизилися на 1,9%. Ринкова вартість компанії з початку поточного року впала на 34,2%, до $213,62 млрд.
Alibaba володіє найбільшими в Китаї платформами електронної комерції, включно з найпопулярнішою з них - Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. На Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.