"За останні три місяці компанія продала за межами України понад 25 тис. 330 паперових та 6,4 тис. електронних книг", - повідомляється в пресрелізі компанії в четвер.
Як уточнили в Yakaboo агенції "Інтерфакс-Україна", до війни були точкові покупки паперових книг закордонними партнерами.
"Здебільшого продаж складався з покупок читачами із сайту yakaboo.ua, у середньому – тисяча книг на місяць", – зазначили в компанії.
У компанії також повідомили , що після початку війни український книжковий ринок суттєво змінився, а міграція українців за кордон призвела до дефіциту української літератури.
Відповідаючи на зростання попиту, Yakaboo відкрила представництво та склад у Польщі, уклала низку договорів із великими європейськими дистриб'юторами, активно співпрацює з іноземними бібліотеками та культурними хабами, повідомляється у пресрелізі.
"У своїй стратегії ми маємо дві головні цілі - створення зручної та швидкої системи логістики та збільшення частки наших книг в онлайн та офлайн-мережах великих європейських дистриб'юторів", - процитовано в повідомленні СЕО Yakaboo Івана Богдана.
За його словами, маючи юридичне представництво та склад у Польщі, компанія може проводити розрахунки у місцевій валюті та працювати у європейській системі права.
Yakaboo уточнила, що разом із польським партнером, компанією Frisbo, запустили логістичний хаб у Варшаві, завдяки чому терміни доставки українських книг до Польщі скорочуються до шести днів, а Європою становитимуть від 6 до 12 днів.
Богдан повідомив, що влітку компанія підписала договори з двома великими польськими компаніями: Azymut та Bonito, за якими вже відбуваються постачання книг із каталогу Yakaboo на європейський ринок, а на стадії фіналізації також тривають переговори з компанією Platon, що входить до Empik Group. Раніше, з травня, почала продавати книги Yakaboo через свою мережу велика оптова міжнародна компанія Gardners – найпотужніший і найвпливовіший книжковий агрегатор у Великій Британії, який працює з роздрібними продавцями по всьому світу.
Крім того, компанії вдалося включити українські книги до найвідоміших європейських каталогів, зокрема, підключитися до Nielsen BookData – відомого міжнародного сервісу, з яким працюють великі світові гравці книжкової індустрії.
"І якщо спочатку це було 800 найменувань найкращих українських книг, то зараз йдеться про розширення списку до 5 тис. назв", – уточнюють у релізі.
Згідно з ним, Yakaboo також працює над виведенням українських книг в інтернет-гіпермаркет Amazon Europe.
Ще одним каналом поширення українських книг в електронному та аудіоформатах за кордоном став мобільний додаток Yakaboo. Нині у структурі іноземних користувачів сервісом переважають читачі з Польщі, Німеччини, Чехії, Італії, Франції, Словаччини, Хорватії та Молдови.
"У стратегічних планах компанії подальша експансія на європейському ринку, а далі - вихід на американський та східноазіатські ринки", - наголошується в пресрелізі.
Yakaboo працює на ринку e-commerce із 2004 року. Позиціонує себе як національна книжкова платформа, оцінюючи кількість клієнтів більш ніж у 3,5 млн. В онлайн-магазині представлено понад 200 тис. книг 71 мовою у паперовому, електронному та аудіо форматах. Компанія співпрацює з більш ніж 500 українськими та зарубіжними видавництвами, а також має власне видавництво Yakaboo Publishing, пріоритетним напрямом якого є нон-фікшн література.
Співвласниками ТОВ "Якабу", згідно з держреєстром, виступають колишній топ-менеджер D.Trading, а зараз гендиректор державного енерготрейдера "ЕКУ" Віталій Бутенко - 56,39%, президент та управляючий партнер інвестиційно-девелоперської компанії "Торонто-Київ" Юрій Кривошея - 41,28%, Іван Богдан – 2,33%.