Компании

все компании

У Києві відновили будівництво унікального моста-хвилі через Дніпро

21 березня 2023 року, 19:27
У Києві відновили будівництво унікального пішохідного моста-хвилі через Дніпро, який об'єднає Оболонський острів і парк "Наталка" - закінчення будівництва очікується восени поточного року, повідомляється в прес-релізі "Метінвесту".

Згідно з ним, крім незвичності проєкту цей об'єкт цінний ще й тим, що близько 300 тонн металу для моста було виготовлено на комбінаті "Азовсталь" напередодні повномасштабного вторгнення РФ.

Водночас нагадується, що його будівництво розпочалося ще 2020 року, але через війну зупинилося. На будмайданчику встигли побудувати кілька опор майбутньої конструкції. Незабаром роботи тут активізуються, оскільки на об'єкт виділено фінансування.

"Знайшлися меценати, які готові профінансувати будівництво мосту-хвилі. Частково це українські бізнесмени, а більшу частину фінансування взяли на себе закордонні інвестори. І не приватні, а державні, наприклад, мерія Парижа", - пояснює автор проєкту будівництва моста Андрій Миргородський, якого цитує пресслужба.

При цьому він зазначив, що будувати об'єкт планують швидкими темпами.

"Заводи, що займаються конструкціями мосту, працюють на повну потужність. Його ферми вже збираються на підприємствах у Дніпрі та Житомирі. Метал для нашого мосту - останнє, що встигли зробити на комбінаті "Азовсталь" і вивезти на безпечну територію з Маріуполя. Тому побудувати міст - велика честь для нас", - зазначив Миргородський.

Для унікального моста-хвилі "Метінвест-СМЦ" поставив майже 300 тонн товстого гарячекатаного листа з марки сталі S355NL - вона широко застосовується в мостобудуванні. Зокрема, S355NL використовувалася для зведення моста через Дніпро в Запоріжжі, а також через Дністер у місті Ямпіль на кордоні з Молдовою.

Міст складатиметься з п'яти сталевих хвиль і буде виключно пішохідним. Велосипедисти зможуть проїжджати ним тільки тоді, коли на мосту не буде пішоходів.

Конструкції для мосту - надскладні, аналогів подібних об'єктів в Україні немає. Ширина конструкції - чотири метри, довжина - 160 метрів. У нічний час на мосту вмикатиметься підсвічування. Сталева хвиля постійно змінюватиме кольори. Крім того, переправа буде музичною. На ній встановлять датчики руху і вмикатиметься музика. Новий міст спроектовано з дотриманням норм комфорту для маломобільних груп населення. Тут облаштують відеоспостереження з безпеки та проведуть роботи з благоустрою Оболонського острова з мінімальним втручанням у природний ландшафт.




Просмотров: 1322
Другие новости