Компании

все компании

Електробус виробництва корпорації «Богдан» вийде на маршрут в польському Любліні

29 грудня 2014 року, 14:50

Спільна розробка української корпорації «Богдан» та польської компанії URSUS – електричний міський автобус Богдан E7010, який нещодавно було презентовано в Польщі, найближчими днями вийде на вулиці Любліна для випробувань.

Автобус довжиною 12 метрів, здатний вмістити 75 пасажирів. Для забезпечення роботи двигуна потужністю 235кВт встановлено чотири блоки тягових батарей, які забезпечують транспортному засобу пробіг до 100 кілометрів. Автобус може розвивати швидкість до 70 км/год. На кінцевих зупинках передбачена система швидкого заряджання цих батарей яка триває 15-20 хвилин.

Співпраця «Богдана» з компанією URSUS S.A. розпочалась декілька років тому, а вже в 2013-ому завод спільно з польськими партнерами здобув перемогу в тендері на поставку 38 тролейбусів для потреб муніципального управління міського транспорту Любліна. 21 транспортний засіб вже відправлено.

«Богдан» бере участь в тендерних закупівлях і на ринках інших країн Євросоюзу. За декілька років налагодили виробництво цілої низки нових моделей автобусів і тролейбусів. На жаль, жителі українських міст не завжди мають змогу користуватися зручним, сучасним вітчизняним громадським транспортом.

В Україні парк автобусів налічує близько 50 тисяч одиниць, тролейбусів – більше 4 тисяч. З них повністю відпрацювали свій ресурс і потребують заміни 70 відсотків автобусів і до 90 відсотків тролейбусів. Останніми роками парк громадського електротранспорту оновлювався переважно вживаними автобусами і тролейбусами з європейських країн, що ускладнює їх утримання та експлуатацію. Тому держава має надавати пріоритет вітчизняним підприємствам в оновленні громадського електротранспорту, Це дасть змогу власним виробникам створити нові робочі місця та збільшити відрахування до бюджетів і соціальних фондів. У нових сучасних тролейбусах корпорації «Богдан» використовуються енергозберігаючі технології з економією до 40 відсотків електроенергії та системою автономного ходу до 5 кілометрів, забезпечені всі умови для комфортного перевезення пасажирів, зокрема, і людей з особливими потребами. Крім того, вітчизняний тролейбус дешевший за аналоги іноземних виробників, - розповідає директор ДП «Автоскладальний завод №1» АТ АК «Богдан Моторс» Микола Джула.

При належних державних гарантіях інфраструктурні проекти повинні запрацювати і на місцях. На сьогодні програми реорганізації і модернізації громадського транспорту запроваджуються в Херсоні, Вінниці, Сумах, Кіровограді, Миколаєві, Одесі. Зокрема, торік Вінниця однією з перших долучилася до програми кредитування під державні гарантії. І одним з проектів стала закупівля 40 тролейбусів та 30 автобусів «Богдан» вже в цьому році


По материалам: Богдан Моторс





Просмотров: 2027
Другие новости