Аналітика від компанії «КІНТО»



24 липня 2012 года
КИНТО

Крюковский вагоностроительный завод (KVBZ)


Обвал українського ринку на 7,1% відбувся на тлі різкого загострення боргової кризи в Європі. Неліквідність ринку дозволила невеликим обсягом – менше 11 млн. грн. – знизити його майже на 80 пунктів. Обсяг угод на продаж перевищив обсяг покупок майже у 4,5 рази. Найбільші втрати понесли позиції, котрі напередодні найбільше зростали – Авдієвський КХЗ, Донбасенерго, Алчевський МК, Азовсталь.
Після того як вчора зранку трапився обвал в акціях банків Італії, італійський регулятор заборонив короткі продажі акцій фінустанов принаймні на тиждень. Пізніше до нього приєднався іспанський регулятор, який взагалі на три місяці заборонив короткі продажі всіх акцій і деривативів. Такі кроки допомогли ринкам цих країн дещо відскочити, і після падіння на 5% протягом дня, завершити сесію лише з -1%. Проте інші європейські індекси – Франції та Німеччини – не відчули особливого полегшення, тож їх ціни акцій так і закінчили день з -3%. Доцільно зазначити, що обмеження коротких продажів неодноразово використовувалося в останні
4 роки після кризи. У короткому періоді (від декількох днів
до декількох тижнів) такими заходами вдавалося стримувати паніку. Однак на довшому періоді ефективність заборони була неоднозначною. Так, учасники ринку стверджували, що вона суттєво понижує ліквідність ринку, в результаті чого будь-які продажі викликають ще більше зниження цін. Також, забороняючи продавати в коротку, регулятори значно обмежують можливість хеджування ризиків на ринку. Як наслідок, хедж-фонди змушені просто закривати довгі позиції, або продавати в коротку інші акції на інших ринках, які можуть забезпечити необхідний хедж. Таким чином, у довгому періоді заборона продавати не рятує ринок від падіння, а навіть може спонукати його до цього.
Незважаючи на деякий відіграш втрат акціями на американській сесії наприкінці вчорашніх торгів, сьогодні зранку торги в Азії не відчувають жодного позитиву. Пізно ввечері агентство Moody’s знизило прогноз рейтингів Німеччини, Нідерландів і Люксембургу до негативного, що означає ймовірність зниження самого рейтингу у наступні 2 роки. Агентство обґрунтувало рішення зростанням фінансового стресу в Європі та досить ймовірним виходом Греції з зони євро, що збільшить фінансовий тягар для цих країн і може погіршити їх боргове навантаження.
Ця негативна новина була в певній мірі нівельована публікацією попереднього значення індексу активності HSBC-PMI за липень
у Китаї. Індекс зріс до 49,5 з 48,2 у попередньому місяці, що може означати завершення періоду слабкості китайської економіки.
Протягом дня інвестори будуть звертати особливу увагу на події в Європі. Існує великий ризик виходу ситуації на боргових ринках
з-під контролю, так як більшість європейських чиновників зараз перебуває у відпустках. А тому відсутність реакції політиків на вчорашні події може стати великим розчаруванням для ринків.

Новини

За повідомленням інформаційного агентства «Інтерфакс Україна», Крюківський вагонобудівний завод протягом 2012-2013 років виконає комплексну модернізацію 95 вагонів Київського метрополітену (типу «Е» та їх модифікацій) з оснащенням асинхронним тяговим приводом.
Згідно з повідомленням у «Віснику державних закупівель» в понеділок, КВБЗ став переможцем відповідного тендеру Головного управління транспорту та зв'язку Київської міськадміністрації, оголошеного 2 квітня поточного року.
Вартість договору (з урахуванням ПДВ), укладеного 16-го липня, становить близько 1 млрд. 76,1 млн. грн. Розпорядником коштів є Держагентство екологічних інвестицій України.
Як повідомлялося, влада Києва оголосила про намір до другого кварталу 2013 року оновити 185 вагонів рухомого складу метрополітену за участю КВБЗ і японських партнерів за рахунок коштів, отриманих у рамках Кіотського протоколу.
Коментар аналітика: позитивна новина. Сума контракту складає близько 14,5% від чистого доходу підприємства в 2011 році. Крім того, це дозволить КВБЗ дозавантажити потужності, які звільняться після очікуваного з другої половини 2012 року зниження попиту на напіввагони. Нагадаємо, що виробництво у другому кварталі 2012 року було максимальним за всю новітню історію підприємства – 3182 вантажних вагонів.

Скачать документ

Источник: КИНТО

Другие обзоры рынка от КИНТО


Компании

все компании