Компании

все компании

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення

1 лютого 2023 року, 18:17
Нащорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу у 2023 році


Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8

Партнери конференції

Партнер з лояльності Art Nation Loyalty

Партнер з стимулювання продажів- Pepsell

Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ

Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail

Трансформаційний Партнер – YouCoach  

Партнер кава-брейків - ONE LOVE 

Спікери конференції:

Модератор конференції Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К»

 - Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
- Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?- В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник", – Діджиталізація... на часі.
- Ольга Момчилович, директорка з маркетингу "ЛотОК", - Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, - Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
- Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
- Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.

- Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП,  –Як використовувати BIG DATA-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?

- Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, - Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику

- Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell Нові підходи до стимулювання продажів

-Марина Вознесенська,Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» - ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

- Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, - PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.

- Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, - Big Data-аналітика: як залишатися актуальним для клієнта?

- Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, - Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності.

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.





Просмотров: 357
Другие новости