Компании

все компании

Amazon обігнав Apple і став найдорожчим брендом у світі

24 січня 2023 року, 22:22
Amazon став найдорожчим брендом у світі, обігнавши Apple і змістивши його на другу позицію, свідчать результати щорічного дослідження Brand Finance Global 500.

На третьому рядку в рейтингу залишився Google.

Вартість Amazon скоротилася за рік на 14,6% і становила $299,3 млрд, Apple - на 16,2%, до $297,5 млрд, тоді як Google збільшилася на 6,8% і досягла $281,4 млрд.

Місця з четвертого по шосте зберегли за собою Microsoft (зростання за рік на 4%, до $191,6 млрд), Walmart (підвищення на 1,7%, до $113,8 млрд) і південнокорейська Samsung (скорочення на 7,1%, до $99,7 млрд).

На сьому позицію з восьмої перемістився китайський банк ICBC, незважаючи на падіння вартості на 7,4% (до $69,5 млрд), на восьму з десятої американська Verizon (зниження на 3,2%, до $67,4 млрд).

Тим часом Tesla злетіла з 28-го місця на дев'яте (зростання на 43,9%, до $66,2 млрд), а TikTok - з 18-го на 10-те (підвищення на 11,4%, до $65,7 млрд). При цьому з топ-10 випав Facebook (падіння на 41,7%, до $59 млрд), а також китайська Huawei, яка впала до 31-ї позиції (зниження на 37,8%, до $44,3 млрд).

Найшвидші темпи зростання вартості продемонстрував бренд BYD, який піднявся на 199-те місце з 346-го роком раніше (зростання на 57%, до $10,1 млрд), що зумовлено підвищенням попиту на електромобілі.

Із 500 компаній, занесених до рейтингу, 48 представляють високотехнологічну галузь проти 50 торік, що зумовлено вибуванням Snapchat і Twitter. Істотно знизилася вартість брендів Alibaba (-56%, до $10 млрд) і WeChat (-19%, до $50,2 млрд), наголошується у звіті.

Найбільшу кількість брендів представляє банківська галузь - 72 порівняно з 64 роком раніше.

"Технологічні бренди в усьому світі втратили значну частину вартості у зв'язку зі зміною структури попиту, - заявив головний виконавчий директор Brand Finance Девід Хей. - Інфляція торкнулася брендів у багатьох секторах, але оскільки споживчі звички частково повернулися до допандемійних моделей, попит на послуги технологічних брендів постраждав особливо сильно. Крім того, наклали свій відбиток перебої в ланцюжках постачань, брак робочої сили і великі проблеми з фінансуванням".

Загалом у рейтингу на частку американських компаній припадає понад 200 брендів і приблизно половина загальної вартості. У топ-25, крім брендів зі США і Китаю, входять лише шість компаній: Samsung, Deutsche Telekom, Mercedes-Benz, Toyota, Allianz і Shell.

Сьоме щорічне дослідження Brand Finance містить дані про понад 5 тис. брендів із 38 країн і 31 галузевих секторів. В опитуванні взяли участь понад 150 тис. респондентів.

теги: Apple, Amazon, бренд



Просмотров: 383
Другие новости