Компании

все компании

Південнокорейський Naver купує онлайн-майданчик для торгівлі секонд-хендом Poshmark

4 жовтня 2022 року, 15:30
Південнокорейський інтернет-гігант Naver Corp. домовився про купівлю американської онлайн-майданчика для торгівлі секонд-хендом Poshmark Inc., при цьому в рамках угоди компанія оцінюється менш ніж наполовину нижче за ту ціну, за якою вона провела IPO в 2021 році.

У спільному повідомленні компаній йдеться про те, що Naver заплатить $17,90 за папір Poshmark. При цьому в рамках первинного розміщення в січні 2021 року Poshmark продала акції за ціною $42, папери зросли більш як удвічі за підсумками дебютних торгів.

Тим часом вони істотно подешевшали, за підсумками сесії в понеділок їхня ціна становила $15,57.

У рамках угоди Poshmark оцінюється приблизно $1,2 млрд. Максимальна ринкова капіталізація Poshmark становила $7,3 млрд, у день проведення IPO, згідно з даними FactSet.

Компанії чекають на закриття операції до першого кварталу 2023 року. Poshmark буде американською дочірньою компанією Naver, засновник Poshmark та її головний виконавчий директор Маніш Чандра та його команда продовжать керувати компанією.

Пандемія коронавірусу стимулювала зростання активності в сегменті онлайн-шопінгу, проте в поточному році темпи зростання виручки Poshmark сповільнилися, тоді як збитки зросли. Виторг компанії в першому кварталі склав $90,9 млн, у другому - $89,1 млн, прогноз компанії на третій квартал становить $85-87 млн.

Акції Naver за підсумками торгів у Сеулі у вівторок подешевшали на 9%, папери Poshmark на додаткових торгах у Нью-Йорку у понеділок підскочили у ціні на 14,5%.




Просмотров: 418
Другие новости