Компании

все компании

Nestle зменшила чистий прибуток на 12%, але наростила виручку на 9%

28 липня 2022 року, 15:45
Швейцарська Nestle SA, один із найбільших у світі виробників продуктів харчування, у першому півріччі зменшила чистий прибуток на 12%, але наростила виручку на 9% та покращила річний прогноз.

Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток за шість місяців знизився до 5,25 млрд. швейцарських франків ($5,46 млрд.) з 5,95 млрд. франків роком раніше.

Nestle зазначила, що зменшення показника відбулося через списання та збільшення виплат податків. Виторг компанії, тим часом, зріс до 45,58 млрд швейцарських франків з 41,76 млрд франків роком раніше. В органічному вираженні показник збільшився на 8,1%. Найбільше зріс продаж корму для домашніх тварин марки Purina PetCare. У Європі (в цей регіон входять операції в Росії) органічне зростання виручки Nestle становило 7,1%, у Північній Америці – 9,6%, у Латинській – 13,6%.

Виручка у країнах Північної Африки та Близького Сходу підвищилася в органічному вираженні на 8,2%, у Китаї – на 2,3%. Компанія після оцінки свого російського бізнесу відповідно до норм МСФЗ зробила висновок, що зміни в операційному та правовому середовищі в РФ не вплинули на контроль Nestle над російськими операціями. Крім того, Nestle не здійснила списання, пов'язані з бізнесом у РФ, навіть незважаючи на значне скорочення операцій, наголошується у звітності.

Однак вона визнала списання у розмірі 71 млн франків, що стосуються об'єктів нерухомості та виробничого обладнання в Росії. Компанія покращила річний прогноз, відповідно до якого вона за підсумками 2022 року очікує на органічне зростання продажів у районі 7-8%, замість раніше прогнозованих 5%. Показник рентабельності з операційного прибутку, як очікується, буде близьким до нижньої межі представленого раніше діапазону 17-17,5%.

Акції Nestle у ході торгової сесії у четвер дешевшають на 1,5%. Nestle - один із найбільших у світі виробників продуктів харчування. Портфель компанії включає понад 2 тис. брендів, зокрема марки Nestle, Nescafe, KitKat, Gerber, Maggi.




Просмотров: 474
Другие новости